Територіальні органи ДФС
у Київській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Звіт про надходження до Головного управління ДФС у Київській області запитів на отримання публічної інформації за січень-червень 2018 року

11.07.2018 -

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДФС у Київській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, у 2018 році до ГУ ДФС у Київській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 124 таких документів, з них:

- запити на отримання публічної інформації - 121 (або 97,5% від загальної кількості документів), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;

- документи, які містять посилання на норми Закону, але за змістом є зверненням щодо надання консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства та законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Податкового кодексу України, Митного кодексу України або зверненням громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» - 5 (або 2,5% від загальної кількості документів).

Електронною поштою надійшло 48документів (або 38,7% від загальної кількості документів), поштою надійшло 75 документів (або 60,5% від загальної кількості документів), факсом – 1 (або 0,8% від загальної кількості документів).

У розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у 2018 році ГУ ДФС у Київській області розглянуто запити від:

- фізичних осіб – 50 (або 40,3% від загальної кількості запитів);

- юридичних осіб – 70 (або 56,5% від загальної кількості запитів);

- представників засобів масової інформації – 4 (або 3,2% від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- контрольно-перевірочної роботи;

- реєстраційних даних платників податків;

- діяльності підприємств;

- відомостей про третіх осіб;

- стану надходження податків та зборів до бюджетів;

- суми нарахованих податків;

- іншої податкової інформації.

За результатами розгляду задоволено 82 запити на інформацію (або 66,1% від загальної кількості запитів), відповідно до статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 7 запитів (або 5,6% від загальної кількості запитів), направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться, 35 запитів (або 28,3% від загальної кількості запитів).

Нагадуємо, отримати публічну інформацію, розпорядником якої є ГУ ДФС у Київській області, може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а (на конверті вказувати «Публічна інформація»); або на електронну адресу: kyivobl.public@sfs.gov.ua; факс: (044) 246-23-40 чи зателефонувавши на (044) 200-37-31 у робочий час: з понеділка по п’ятницю з 09-00 до 13-00 год.; 13-45 до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45 год.).