Територіальні органи ДФС
у Київській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Контакти

Поштова адреса:

03680, м. Київ-151, вул. Народного Ополчення, 5а

Електронна пошта: kyivobl.official@sfs.gov.ua

Телефони:

канцелярія: 200-37-52

факс: 246-22-25

довіри по фактам корупції: 246-23-55, 284-00-07

довіри по заробітній платі у “конвертах”: 200-37-15; 200-37-84

Режим роботи: 
понеділок – четвер з 9.00 до 18.00

п’ятниця з 9.00 до 16.45

перерва з 13.00 до 13.45

субота, неділя вихідні

Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

044-454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі) для мешканців м. Києва

Приймальня громадян:

Громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДФС у Київській області через:

- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (044) 246-22-28, 200-37-31;

- використання мережі Інтернет на поштову скриньку kyivobl.zv.gromad@sfs.gov.ua;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДФС у Київській області за адресою: 03680, м. Київ, вул.Народного ополчення, 5А;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Київській області. 

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканкопії або фото копії.        

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.