Територіальні органи ДФС
у Київській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Контакти

Головне управління ДФС у Київській області 

Поштова адреса:

03151, м. Київ-151, вул. Народного Ополчення, 5а

Електронна пошта: kyivobl.official.dfs@tax.gov.ua

Телефони:

канцелярія: 200-37-72

факс: 246-22-44

довіри по фактам корупції: 200-37-82

довіри по заробітній платі у “конвертах”: 200-37-84

приймальня начальника: (044) 200-37-96

Режим роботи (тимчасово - на період дії карантину): 
понеділок – четвер з 8.00 до 17.00

п’ятниця з 8.00 до 15.45

перерва з 12.00 до 12.45

субота, неділя вихідні

Телефон та електронні адреси за яким можна подати повідомлення про корупцію

№ з/п

Посада

П.І.Б

№ телефону

Електронна пошта

1

В.о. завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції

Шеремет

Юрій

Валеріанович

200-37-82

kyivoblkorup.dfs@tax.gov.ua

kyivoblkor.dfs@tax.gov.ua

(особова скринька керівника підрозділу)

Громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДФС у Київській області через:

- використання мережі Інтернет на поштову скриньку kyivobl.official.dfs@tax.gov.ua;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДФС у Київській області за адресою: 03151, м. Київ-151, вул. Народного ополчення, 5А;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Київській області. 

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканкопії або фото копії.        

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий:

- на поштову адресу: 03151, м. Київ – 151, вул. Народного Ополчення, 5а;

- *на електронну адресу: kyivobl.official.dfs@tax.gov.ua;

- факсом: (044) 246 – 22– 44;

- за телефоном: (044) 200 – 37 – 72;

* Примітка: на вказану електронну адресу не надсилаються пропозиції, заяви, скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового законодавства, питання практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, порядку сплати єдиного внеску.