Територіальні органи ДФС
у Київській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

«Надання адміністративних послуг в ЦОП» тема «гарячої лінії» в Києво-Святошинській ОДПІ

22.05.2018

Днями у Києво-Святошинській ОДПІ проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Надання адміністративних послуг в ЦОП».

На запитання платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідала начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг Києво-Святошинської ОДПІ  Подварчук Людмила Миколаївна.

Пропонуємо до уваги найбільш актуальні питання, з якими абоненти звертались на «гарячу лінію»:

Які послуги надаються суб'єктам звернень у ЦОП Києво-Святошинської ОДПІ ?

Перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП  Києво-Святошинської ОДПІ:

-  адміністративні послуги;

-  приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

-  приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);

-  усні консультації;

-  доступ до електронних сервісів;

-  доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

-  попередній запис громадян на особистий прийом.

Скажіть, будь ласка, як працює ЦОП Києво-Святошинської ОДПІ ?

Час прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) – з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п'ятницю – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., у субботу – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.

Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин.

В останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.

Яким чином заповнювати заяву про реєстрацію платника ПДВ новоутвореними підприємствами або фізичними особами-підприємцями при поданні документів державному реєстратору, чи можуть бути не заповнені деякі пункти заяви?

Реєстрація платником ПДВ новоутвореним суб’єктом господарювання здійснюється за добровільним рішенням, відповідно до вимог ст.182 та 183 розділу V Податкового кодексу України та регламентується розділом III Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року №1130.

При заповненні заяви про добровільну реєстрацію платником ПДВ не обов’язково заповнювати(або заповнювати як прочерк) такі данні:

Розділ 1 Заяви, що подається як додаток до заяви про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;

Розділ 1,2 Заяви , яка подана юридичною особою як додаток до заяви про державну реєстрацію юридичної особи;

Частин 2 та 3 розділу 7 Заяви;

Розділ 9 Заяви, якщо заявник не є учасником договору про спільну діяльність, управителем майна або інвестором угоди про розподіл продукції;

Розділ 5 Заяви заповнюється згідно з додатком до неї «Причини реєстрації платником податку на додану вартість або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Кодексу», сам додаток до контролюючого не подається.

У частині першій розділу 7 та розділі 8 заяви про добровільну реєстрацію платником ПДВ зазначається «0».

Правила, порядок та строки розгляду контролюючими органами заяв, поданих засобами електронного зв’язку або як додаток до реєстраційної картки, є такими самими, як і для заяв, поданих у паперовому вигляді.

Чи видає орган ДФС довідки фізичній особі, про те, що вона не зареєстрована, як суб’єкт господарювання?

Відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06 вересня 2012 року № 5203-VI, адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.

Суб’єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки, а у разі якщо суб’єктом надання є посадова особа, - органом, якому вона підпорядковується (п. 1 ст. 8 Закону № 5203).

Надання органами ДФС довідок про наявність у фізичної особи статусу підприємця чинними нормативно-правовими актами не передбачено.

Наказом Державної фіскальної служби України від 13.01.2015 року № 7 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг» із змінами та доповненнями встановлено тимчасовий перелік адміністративних послуг, що надаються ДФС та її територіальними органами, до якого не включено послугу з надання довідок про наявність у фізичної особи статусу підприємця.

Водночас з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до Закону України 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» створено Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відомості, що містяться в ЄДР, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом № 755, за їх надання стягується плата (частина перша ст. 11 Закону № 755)

Відповідно до частини третьої ст. 5 Закону № 755 забезпечення ведення ЄДР та надання відомостей з нього належить до повноважень суб’єктів державної реєстрації.

Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затверджений наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 року № 1657/5.

За якою податковою адресою повинна подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та сплачувати податок на доходи фізичних осіб фізична особа, якщо вона зареєстрована (прописана) в одному місці, а дохід отримує в іншому?

Платник податків, який відповідно до норм чинного законодавства зобов’язаний (має право) надати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але на той час проживає не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місці, то він має подати декларацію до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

 Як громадянину отримати довідку про доходи за відповідний період?

Для отримання запитуваної інформації громадянин може звернутись до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування, подавши Заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за формою №10ДР та пред’явивши паспорт. Відповідь можна отримати протягом трьох робочих днів з дня звернення.

Також функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Громадянин може сформувати Запит щодо отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді виключно про себе. Формування Запиту здійснюється за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет» (cabinet.sfs.gov.ua).

Запит підписується електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату, після чого надсилатися до ДФС.

Після обробки запиту в електронному сервісі «Електронний кабінет» будуть сформовані відомості з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків.

На всі питання громадяни отримали змістовні відповіді.

Києво-Святошинська ОДПІ