Територіальні органи ДФС
у Київській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів можна отримати в електронному вигляді

14.06.2018 -

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що для отримання довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів платнику податків необхідно особисто, або через уповноважену особу звернутися з відповідною заявою до органу ДФС за основним місцем обліку, також заява може бути надіслана через Електронний кабінет платника податків.

При заповненні заяви необхідно обов’язково зазначити нормативно-правовий акт, яким передбачено надання довідки, та назву підприємства чи організації, куди довідка буде надана.

Надання довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів  регламентується наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року №567, термін її надання становить 5 робочих днів з дня подання заяви.        

Термін дії довідки складає 10 календарних днів.

Довідка у паперовому вигляді отримується платником чи його уповноваженим представником безпосередньо у контролюючому органі, до якого було подано відповідну заяву.

У відкритій частині Електронного кабінету платника можна переглянути довідку в електронному вигляді, завантажити її примірник у форматі PDF та роздрукувати. Для цього у підрозділі «Довідки про відсутність заборгованості» розділу «Реєстри»  необхідно зазначити Код ЄДРПОУ/РНОКПП, номер та дату довідки.

Звертаємо увагу, що довідка формується автоматично за даними інформаційних систем ДФС. При цьому системою перевіряється наявність боргу як за основним, так і за неосновним місцем обліку. При наявності у платника податкового боргу, навіть у розмірі 1 копійки, автоматично буде сформовано відмову у наданні довідки.

Відмова у наданні довідки також формується автоматично при зверненні платника із заявою до органу ДФС не за основним місцем обліку або при зверненні фізичної особи, яка не є фізичною особою-підприємцем. У разі, якщо у заяві платник зазначив нормативно-правовий акт, що втратив чинність, або яким отримання довідки не передбачено, або при некоректному заповненні реквізитів заяви, йому на поштову адресу також буде направлено лист у довільній формі з відмовою у наданні довідки.